Niektóre strategie pozwalające na efektywną reklamę to łączenie psychologiczno-emocjonalne kontrahenta za pośrednictwem estetyki (obrazów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (ludzi sławnych czy też znanych w pozytywny sposób), pokazów (egzaminów, prób, dowodów). Przesłanie powinno wykorzystać odpowiedni moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Klient zaczyna zachowywać w pamięci przesłanie, kiedy jest ono cały czas powtarzane - na przykład za pomocą dodatków typu technologia antybakteryjna. W reklamie należy być szczerym, gdyż oszustwo tworzy u konsumentów frustrację.
Powoduje, iż czuje się on źle i prowadzi do emocji depresyjnych, jakie są w stanie nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje wiele przypadków, trzeba, w związku z tym być ostrożnym i uczciwym, co daje lepsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, że każda reklama musi dokonać rzeczowej propozycji konsumentowi. Propozycja ma obowiązek wyróżniać się od konkurencji (dominacja konkurencyjna. Ma obowiązek ona być na tyle atrakcyjna, iż wpłynie na cały rynek docelowy artykułu.
środa, 3 lutego 2021
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz