Reklama pozwala na finansową niezależność mediów od państwa. Jednym z newralgicznych celów reklamy jest stworzenie popytu lub też zmodyfikowanie tendencji pokupu danego towaru czy usługi. Rozumiejąc, że przy wprowadzaniu do obrotu produktu, fabrykant stara się poznać rynek dla każdego towaru, reklama jest sposobem komunikacji, przez który informacja o artykule jest przekazywana kontrahentom (grupie docelowej). Reklama najczęściej stara się osiągnąć tak nazywaną USP, czyli unique selling proposition (unikalna propozycja sprzedaży) i oświadczenie jej klientowi.
To może przybrać formę jedynej przymiotniki artykułu lub postrzeganej korzyści - a te masz prawo przedstawić na notesy reklamowe. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku, że względu na rosnącą liczbę wymienników, co raz bardziej tworzy się budowanie marki w reklamie. Bazuje ona na komunikowaniu cech, jakie dają pewną osobowość lub też reputację fabrycznej marce. Oznacza to, że wartość danej marki odróżnia ją od konkurencji, a jej głównym intencją jest sprzedaż towarów, aby osiągnąć znaczące przychody.
środa, 3 lutego 2021
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz