czwartek, 21 lipca 2016

Adrian Kołodziej

Nikt nie lubi, kiedy film w telewizji nieoczekiwanie zostaje powstrzymany przez blok reklam. Ale jeszcze znacznie bardziej irytujące bywają reklamy www. To smutne, w internecie wszelkie chwyty są dozwolone. Albo nieomal wszystkie… Promocje, jakie rozpraszają naszą klarowną uwagę bądź blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w przestrzeni www jest niezmiernie krytykowana, a powiązane strony źle na tym wychodzą. Wobec tego każda szanująca się firma rezygnuje z tego rodzaju praktyk. Denerwująca reklama w Internecie na pewno nie świadczy o profesjonalizmie, w następstwie tego zacznij współpracę ze profesjonalistami - Adrian Kołodziej. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które nieoczekiwanie wypełniają cały ekran komputera. Mogą również czmychać przed kursorem myszy, czy też przypominać komunikat o błędzie. Czasem wykorzystuje się także metodę łączenia z jedną stroną internetową www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to istotne nadużycie technologii Flash. To tylko parę propozycji, z których korzystają oszuści. Jednak znacznie gorszym problemem jest piractwo. Niektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak faktycznie programy szpiegowskie. Mogą również spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego typu działanie są już pod każdym względem nielegalne. Jakim sposobem widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa również niebezpieczna.

0 komentarze:

Prześlij komentarz